, , , ,

Everything that drowns me makes me wanna fly

Heippa taas! Täällä arki rullailee ihan normaalisti. Ollaan käyty poikien kanssa pyöräilemässä ja Sethin kanssa harjoiteltiin temppuja BMX-radalla (voitte kuvitella miltä näytti kun mä yritin vetää niitä esteitä..::D). Muuten päivät on taas kulunut treenaillessa, rannalla käydessä ja muuten vaan hengaillessa.

Toissa viikolla käytiin yksi päivä Annan kanssa Harbour Town nimisessä outlet paikassa etsimässä meille vaatteita Neon Runiin. Kivat asut onneksi löydettiinkin vaikka etsiä saatiin aika kauan.. Paikka oli kyllä siinä mielessä melko huvittava, että vaikka kyseessä oli olevinaan outlet, niin siellä oli paljon liikkeitä joissa tuotteet olivat ihan normaaleilla hinnoilla ilman mitään alennuksia.. Mutta kyllä sieltä muutamia löytöjäkin tuli tehtyä.

Neon Run oli siis viikko sitten ja tapahtuma oli ihan super hauska. Olin ihan yllättynyt kuinka suuri tapahtuma loppujen lopuksi olikaan. Osallistujia oli yli 8000 jos oikein muistan. Tapahtuma järjestettiin siis Claremontissa ja homman nimi oli juosta 5 kilometrin matka showgorundeilla ja sen jälkeen oli afterpartyt. Juoksureitistä oli tehty erikoinen erilaisilla valoilla, koristeilla ja musiikilla. Me tosiaan juostiin Annan kanssa koko matka, mutta valitettavan monet vaan kävelivät ja pysähtyivät kuvailemaan kesken kaiken jne. Noh, kukin tavallaan. Maaliin päästyä tunnelma olikin sitten lähinnä festarimeinikiä. Mun mielestä ehkä parasta tässä oli se, että vaikka siellä alkoholia tarjoiltiinkin, niin humalaisia ihmisiä ei pahemmin kuitenkaan näkynyt ja tunnelma oli tosi leppoisa. :)

Samana viikonloppuna lähdettiinkin sitten taas veneilemään sunnuntaina. Alunperin suunnitelmana oli mennä Rottnest Islandille, mutta lähdettiin sen verran myöhään liikkeelle, että jätettiin tämä reissu suosiolla toiseen kertaan. Päädyttiin siis veneilemään jokea ja merta pitkin Fremantleen, jossa käytiin lounaalla ja muuten vaan nauttimasta päivästä. Käytiin taas myös uimassa useammassa eri paikassa ja joku kamala rapu onnistui nappaamaan mua kantapäästä kun kävelin rantavedessä, hyvä etten saanut sydänkohtausta. :D

Viime perjantaina taas mentiin Annan kanssa elokuviin katsomaan uusi Thor. Hauskaa oli niinkuin aina, vaikkei elokuva mikään päätähuimaavan erikoinen ollutkaan. Lauantaina taas otin suunnaksi Ikean, sillä olin kuullut huhua, että sieltä löytyisi ruisleipää. Noh valmista ruisleipää ei kuitenkaan löytynyt, mutta sellainen valmis mix josta voin itse sitä leipoa, kelpaa! Samalla löysin myös glögiä, pipareita, mustikkamehua, irtokarkkia ja näkkileipää. Siellä oli vaikka mitä muitakin herkkuja ja meinasin seota kun yritin hillitä itseni etten kaikkea osta. :D

Ikean jälkeen suuntasinkin sitten keskustaan hoitamaan muutamia asioita. Olin luvannut Ericalle, että haen hänelle erään rannerenkaan Tiffanysilta ja Nespressosta kahvia. Kun nämä olin saanut hoidettua, otin suunnaksi Mt. Lawleyn ja Beaufort Street Festivalin, jonne menin moikkaamaan Annaa. Anna oli siellä Caran (Annan hostlapsi) ja Caran kavereiden kanssa. Tapahtuma oli ihan mukava, tosin siellä oli aivan liikaa ihmisiä. Löysin kuitekin kookospähkinäkojun joten oli sen arvoista. :)

Illan olinkin sitten luvannut toimia lastenvahtina, kun Tristan ja Erica olivat menossa naapurin 40vuotis juhliin. Muutettiin kuitenkin hieman suunnitelmaa ja minä ja pojat lähdettiinkin mukaan, tarkoituksena tulla sitten kuitenkin aikaisemmin kotiin laittamaan pojat nukkumaan. Juhlat oli ihan mukavat, mutta olihan siellä vähän orpo olo kun ei oikein ketään tuntenut.

Sunnuntaina lähdettiinkin sitten taas veneilemään. Tällä kertaa meitä oli matkassa mukana myös Jason ja Ashley. Tarkoituksena oli pyytää rapuja ja muutama saatiinkin napattua. Valitettavasti yhtä lukuunottamatta nappaamamme ravut olivat liian pieniä, joten jouduttiin heittämään ne takaisin mereen. Mä olen kerennytkin jo valittaa, että miksi en ole vielä bongannut yhtään haita tai delfiiniä, vaikka niitä pitäisi olla jokapaikassa. Noh, en vielä kumpaakaan näistä bongannut, mutta hylkeen kuitenkin! Hieman säikähdettiin kun oltiin yhdessä rannassa uimassa ja siinä se hylje vain uiskenteli leppoisasti parin metrin päästä. Se oli valtava. :D

Tällä viikolla olis suunnitelmissa ehkä mennä snorklailemaan + vierailemaan jollain viinitilalla, katsotaan miten käy.