, , ,

Just one day in the life / So I can understand / Fighting just to survive / But you taught me I can

Moikka! Aika on taas kulunut hurjaa vauhtia ja tekemistä on riittänyt. Oltiin tossa pari viikkoa sitten yhden tutun veneellä Rottnestilla. Täällä oli Rottnest Island Swim tapahtuma, joten veneitä ja ihmisiä oli kaikkialla. Homman nimihän on se, että ihmiset uivat Cottesloesta Rottnestille sen noin 20kilometriä avomerellä. Hullun hommaa sanon minä. Me tyydyttiin siis suosiolla auringon ottamiseen ja viinin juontiin veneen kyydissä. Yksi suurimpia tapahtumia Perthissä käsittääkseni. :) Lähdettiin liikkeelle lauantaiaamuna ja siinä se päivä kului leppoisasti kavereiden kanssa jutellessa tuulen tuivertaessa hiuksissa. Saarelle päästyä raftattiin (onkohan tää nyt ees sana..) useamman veneen kanssa ja meno oli kyllä ihan mahtava. Päivän aikana kierrettiin useampikin raftuppi ja illemmalla saatiin aikaiseksi lopulta raahautua saarelle asti, lähinnä baariin tosin. Jossain vaiheessa yöllä päätettiin sitten suunnata takaisin Perthiin. Jossain siinä yöllä päätettiin sitten, että huomenna uusi kierros. Jäätiin sitten tähän kaverille yöksi ja sunnuntaiaamuna lähdettiin taas liikenteeseen. Kaikki jotka mut tuntee, tietää että rakastan veneilyä, joten ei epäilystäkään ettenkö mä olisi nauttinut tästä viikonlopusta. :) Mulla ei valitettavasti pahemmin tästä reissusta ole kuvia. Oli meinaan vähän parempaakin tekemistä kun heilua kamera kädessä koko ajan. Mun puhelimen näyttö myös päätti ottaa lopputilin siinä 10minuutin veneilyn jälkeen.
Viime viikonloppu tuli sitten otettua rauhallisemmin. Perjantaina käytiin Lindan kanssa leffassa katsomassa Wolf of Wall Street. Oli ihan katsomisen arvoinen tekele, mutta vähän liian pitkäksi venytetty. Lauantaina käytiin taidegalleriassa ja mentiin lentokentälle Annaa vastaan. Noh hienosti onnistuttiin tämä Annan hakeminen feilaamaan. Meidän tarkoituksena oli yllättää Anna, joten ei oltu kenellekkään mitään kerrottu. Portilla odotellessa Anna laittaa mulle viestiä, että on autossa matkalla kotiin...FAIL. Lento olikin ollut puoli tuntia etuajassa, ja jostain syystä sitä ei oltu nettiin päivitetty, kun yritin asiaa aiemmin tarkistaa. Ajettiin siitä sitten Annalla vähän pettyneinä hakemaan hänet ja lähdettiin Shannenin kanssa drinkeille. Shannen ja Linda lähtivätkin siitä sitten duuniin ja me jatkettiin Annan kanssa kaverin kotibileisiin. Mä olin vaihteeksi kuskina. :D Bileistä lähdettyämme käytiin vielä Kings Parkissa ihailemassa kaupungin valoja, josta köröteltiin lopulta mun luokse. Ennen nukkumaan menoa löysimme itsemme vielä trampoliinilta viinilasien ja tähtitaivaan kera.

Sunnuntaina pidettiin ihan täysi laiskottelupäivä. Ajettiin aamulla Comoon hakemaan Annan ostama rinkka ja tultiin sitten takaisin meille. Linda liittyi myöhemmin seuraan ja päivä vietettiin kokkaillessa ja elokuvia katsellessa. Illalla käytiin vielä Shannenilla, kun siellä oli porukkaa sunnareilla. Ei me siellä varmaan tuntia pidempään viihdytty, vaan tultiin suosiolla kotiin nukkumaan. Aamulla makoiltiinkin sitten elokuvahuoneessa katsomassa Oscareita (kyllä muuten meni miespää- ja sivuosa oikeisiin osotteisiin). Lopulta kerättiin itsemme sohvalta ja suunnattiin suihkun kautta Swan Valleyhin lounaalle ja viinitiloja ihailemaan.

Muuten tämä viikko on mennyt ihan chillisti. Perus touhuiluja perheen kanssa. Tänään Tristan lähti taas työmatkalle ja tulee huomenna takaisin, eli ollaan poikien kanssa jälleen keskenään. Viikonlopun suunnitelmat taas ovat vielä vähän auki. Vaihtoehtona on lähteä ampumaan ja telttailemaan muutaman kaverin kanssa, tai sitten jälleen veneilemään toisen porukan mukana. Katsotaan jos saisin vaikka molemmat yhdistettyä... Ainiin ja pitäis meidän tyttöjen kanssakin miitata ja suunnitella Balin reissua! Saatiin Shannen myös lähtemään matkaan, can't wait!!